Elevhybler

Søknad om hybel på Porsanger kommunes hybelhus sendes i post eller på e-post til skolen.

Epostlakselv.vgs@ffk.no

Postadresse: Lakselv videregående skole Postboks 23 9711 Lakselv

Hybelhus

Besøksadresse: Hybelhuset. Idrettsveien 8, 9700 Lakselv

Porsanger kommune leier ut 24 moderne møblerte elevhybler i gangavstand til skolen. Elevhyblene er på 22,2 kvm med eget bad. Hver hybel har kjøleskap. Det er fellesareal med kjøkken og vaskerom. Porsanger kommune har ansatt nattevakt. Månedlig husleie skoleåret 2024/2025 er kr 4500,-  inkl. strøm og internett. Det er skolen som formidler hyblene. Opphold for leietagere følger skoleruten. Dersom en elev slutter ved skolen før skoleåret er ferdig, må leietaker selv si opp til Porsanger kommune i henhold til kontrakt.

Fyll ut søknad om hybelhus her (Word) og send det som epost eller post til skolen. (DOCX, 17 kB)
Fyll ut søknad om hybel og send til skolen. (pdf) (PDF, 301 kB)